ماه من ، غصه چرا ؟!


دل نوشته

كسي كه تو حرفاش زياد ميگه بيخيال... بيشتر از همه فكر و خيال داره.... فقط ديگه حوصله ي بحث نداره....

 

 

 

ماه من ، غصه چرا ؟!

 

 

آسمان را بنگر ، که هنوز، بعد صدها شب و روز

 

 

مثل آن روز نخست

 

 

گرم وآبي و پر از مهر ، به ما مي خندد !

 

 

يا زميني را که، دلش ازسردي شب هاي خزان

 

 

نه شکست و نه گرفت !

 

 

بلکه از عاطفه لبريز شد و

 

 

نفسي از سر اميد کشيد

 

 

ودر آغاز بهار ، دشتي از ياس سپيد

 

 

زير پاهامان ريخت ،

 

 

تا بگويد که هنوز، پر امنيت احساس خداست !

 

 

ماه من غصه چرا !؟! 

 

 

تو مرا داري و من

 

 

هر شب و روز ،

 

 

آرزويم ، همه خوشبختي توست !

 

 

ماه من ! دل به غم دادن و از ياس سخن ها گفتن

 

 

کارآن هايي نيست ، که خدا را دارند ...

 

 

ماه من ! غم و اندوه ، اگر هم روزي، مثل باران باريد

 

 

يا دل شيشه اي ات ، از لب پنجره عشق ، زمين خورد و شکست،

 

 

با نگاهت به خدا ، چتر شادي وا کن

 

 

وبگو با دل خود ،که خدا هست ، خدا هست !

 

 

او هماني است که در تار ترين لحظه شب، راه نوراني اميد

 

 

نشانم مي داد ...

 

 

او هماني است که هر لحظه دلش مي خواهد ، همه زندگي ام ،

 

 

غرق شادي باشد ....

 

 

ماه من !

 

 

غصه اگر هست ! بگو تا باشد !

 

 

معني خوشبختي ،

 

 

بودن اندوه است ...!

 

 

اين همه غصه و غم ، اين همه شادي و شور

 

 

چه بخواهي و چه نه ! ميوه يک باغند

 

 

همه را با هم و با عشق بچين ...

 

 

ولي از ياد مبر،

 

 

پشت هرکوه بلند ، سبزه زاري است پر از ياد خدا

 

 

و در آن باز کسي مي خواند ،

 

 

که خدا هست ، خدا هست

و چرا غصه ؟! چرا !؟!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 6 فروردين 1392برچسب:,ساعت 17:12 توسط Nafas| |


Power By: LoxBlog.Com